Friday, November 14, 2008

Monday to Friday...wat am i doing??

huhuhu....hello my beloved bloggers...how are u all? ok ba kan...huhuhu....anyway just want let u all know ba apa yang already me doing this week..... ermm..not much la..just loveeeeeeeee to take my own picture and others ba..huhuhu....and i like my personal camera ba...nice this...and my camera is my best friend uda...including my laptop la ba..huhuhu....ermm...here i show u my up to date pic ba...huhuhu..and my work place la...di office la konon...
this face i like....my eyeball so round..huhuhu...ermm....am i serious enough?
yeah....i like to smile....good enough??? but for sure i really like to smile ba....kamurang tia picaya ka???huhuhu....(oooppsss talabih@terlebih udah gia niee...) sorry ya bahasa sa niee kan ada sot² skit niee.....huhuhu..

this picture is my colleague this...ermm..ok la...funny juga..but some time c lydia tuu kan pandai garang and serious mcm ada ja urang mati this..huhu(oooopppssss terlebih uda gia niee..)
nancy and lydia...sempat lagi korang possing maut tuu....

This is the place that i will teach them or maybe some of you la kalau mo minta ajar computer,graphic,multimedia,programming la kan...
This class only can be fit around 8 people saja this... sa tak mo banyak² ba dalam satu kelas...sebab nanti susah mo ajar niee... and then if want to teach computer the important is teach 1 to 1 mah...bukan normal teaching loo... and i my style kan, i like to teach and the student kan happening la skit.. dont be like my other student yang mana only listen and dont give feedback to me this...kira mcm saya niee kan ajar SS ba...sendiri bagi soalan and then sendiri jawap the question kan...huhuhu....so, i tell to my boss that 1 class if can only can fit around 10people only....

korang tgk la tuuu monitor Flat screen lagi tuu.....bukan sembarangan punya tuu...ACER brand woo....so... you all wanna join my class ka??so do contact me la...i'm sure you all will have fun with my class nanti...huhuhu....(mempromote ka this....)


haaa.....kadapatan si kawan this....(kedapatan ba actually tuu kan...) huhuhu....ini la software tuk sia download new movie,mp3 and etc la..huhuhu...kalau mp3,audio kan meamng laju la...but if movie...punyala lambat gila mo mampus this...anyway ok ba nie kan....sepa diantara korang yang guna LImewire...(itu Limau kena kc sambung sama itu wayar computer..)huhuhuhu... :)

No comments: